Junkyard - kepsar

 
 
Har kollat på några kepsar på rean på Junkyard, men vet inte vilken jag ska ta!
 
Jag och Marcus for hem från Burträsk i måndags, var med Patricia och Elias på kvällen och drack alkohol, på tisdag var jag bakis och har nog aldrig varit så mycket och varför förstår jag inte för jag drack inte så mycket och jag drack en massa vatten :(
 
Jag var bakis fån klockan 12 då jag steg upp till 1 på natten då jag gick och la mig. Fyfan vad hemskt :(
sen idag är jag typ bakis av att vara bakis haha. 
 
Idag lämnade jag Marcus hemma och for till Burträsk, eller han skjutsade mig halva vägen, och imorn blire ännu mer Norrland! Sitte just nu och ser Jurassic World, andra gången för mig. Såg den på bio för ett tag sen, och den var bra då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0