En dålig tid

 
En gammal selfie på mig, när jag gick i 8an och var smal och hade massa coola färger i håret, och mådde dåligt. Kommer inte ihåg så mycket av den tiden för hela den vintern är blurrig. Jag har ingen aning om varför jag inte ens kommer ihåg den tiden men jag skulle tro att inners inne vill jag inte komma ihåg de.
 
Jag har än idag dåligt samvete för hur jag behandlade min familj, speciellt mamma som jag nästan aldrig umgicks med och så fort vi möttes i huset var jag inte trevlig och antaglitgen var jag påväg ut för jag var nästan aldrig hemma heller och umgicks aldrig som mor och dotter pga mig. Nä fyfan jag hoppas jag aldrig kommer vara den personen som jag var då igen!
 
Mamsen
2015-07-14 @ 11:11:50
URL: http://sunkmamma.blogg.se/

Vi mådde nog skit båda två. Jag har åxå dåligt samvete för den tiden. Vi får ta gen lite av det nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0