Dagen

 
Hur jag skulle se ut i grått hår!
 
Har varit en ganska tråkig dag idag, råkade sova för länge idag som vanligt. För de blev sent i natt, såg film som vanligt, minns inte vad den hette men den var bra! Btw så var Sex Tape jättebra!! Rolig men kanske för mycket sex haha. 
 
Annars idag tog jag och Marcus en springtur Broarna runt, och såklart började de regna! Kallt och blött var inte alls najs.Efter middagen och lite tv tittande så tog jag tag i disken... fyfan vad mycket det var!
 
Sen rengjorde jag brödrosten som hade typ ett lager med brödsmulor som hade fasnat, usch var äckligt det var! Men nu glänser den och ser ny ut!
 
Nu efter typ 1½ - 2 timmar senare kan jag sätta mig i soffan och ha bra samvete. Jag sitter på skype med massa av Marcus kompisar och lyssnar på dem när de spelar CS, inte jättekul men på tvn gick de inge bättre och jag kan inte se Pretty Little Liars heller medans jag bloggar och kollar runt på internet och får insperation!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0