Dagen efter allt festande!

 
Igår var jag och Marcus i Vännäs på fest, men de sluta ändå att vi sov i vindeln haha, så idag har vi fått fara tillbaka till Vännäs där Tobias var snäll och hämtade oss på natten och var även så snäll att han skjutsade dit oss igen för att hämta bilen. (konstig mening javet men jag orkar inte tänka just nu haha)
 
Annars idag har jag och Marcus inte gjort nånting, som de ska vara dagen efter man ha druckit! Nu senare mot natten sitter vi och spelar LOL med Tobias. Sååå längesen jag spelade det, och det är speciellt roligt nu när man vinner hela tiden haha! Och då är det bäst att sluta spela så man inte förlorar och "bara köra en till match för att vinna", för då kommer man aldrig få sova! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0